Politica de expediere

Costurile de transport

Coletele vor fi livrate prin intermediul curieratului rapid URGENT CARGUS Curier.

Costul transportului este de 16.5 lei in localitatile in care exista sediu URGENT CARGUS Curier.

Dupa plasarea comenzii, veti fi contactat/a de catre un operator Colorcosmetics.ro pentru a va mentiona costul transportului in cazul in care localitatea introdusa la adresa de livrare contine taxe extra.

Pentru comenzile din Piatra Neamt, coletele sunt livrate gratuit de Luni pana Sambata  intre orele 9:00-16:00

 

Alegerea adresei de livrare si primirea coletului

Dupa logarea in contul  dumneavoastra, aveti o sectiune intreaga special creata pentru a va putea administra adresele de livrare. Cand va aflati in cosul de cumparaturi si sunteti pregatit sa plasati comanda, aveti posibilitatea de a alege dintre adresele deja existente si salvate din sectiunea "Adrese de livrare" din contul dumnevoastra sau puteti introduce o adresa de livrare noua care se va salva automat dupa plasarea comenzii.

  
Coletele se trimit imediat dupa confirmarea lor telefonica.

Primirea coletelor depinde foarte mult de adresa de livrare si modul de livrare: in 24 .

Livrarea coletelor se face numai national.

 

Statusul comenzilor

Dupa logarea in contul dumneavoastra aveti o sectiune dedicata acestui lucru, si anume, puteti vizualiza intregul istoric al comenzilor. Datele din lista sunt: momentul plasarii comenzii, continutul comenzilor, suma totala de plata(inclunzand taxa de transport, discounturi procentuale, discounturi  de tip voucher etc.), statusul si facturile proforme.

Veti putea urmari statusul fiecarei comenzi plasate urmandu-si cursul: dupa plasarea comenzii de catre dumneavoastra, aceasta va avea statusul neconfirmata; in urma confirmarii telefonice comanda va deveni confirmata sau posibil anulata;  dupa ce coletul pleaca din sediul ColorCosmetics statusul comenzii va deveni expediata; in momentul in care valoarea coletului va fi ridicata de catre agentul ColorCosmetics statusul comenzii va deveni livrata.

 

Informatii introduse eronat la plasarea comenzii

In cazul in care ati introdus adresa gresita sau ati ales modalitatea de livrare gresita sau alta informatie eronat ne puteti trimite un email la adresa de email vanzari@colorcosmetics.ro sau puteti folosi formularul de contact. Desigur, un operator COLORCosmetics va va asista la telefon.

 

 

Politica de retur

Va rugam ca inainte de a intentiona sa returnati un produs, sa cititi politica de returnare pentru a preveni eventuale probleme.

 

Returnarea in  termen de 10 zile

Dumneavoastra (clientul) aveti dreptul de a returna uul sau mai multe produse in urma unei notificari obligatorii in prealabil la adresa de email vanzari@colorcosmetics.ro si cu conditia ca returnarea sa fie in termen de 10 zile de la primirea coletului.

Produsul/produsele pot fi returnate numai daca acestea se afla in conditii perfecte, inclusiv cutia(dupa caz), ambalajul, sa nu prezinte urme de uzura, desfacere, consum sau desigilare.

Returnarea produselor se face conform ordonantei nr. 130 din 31.08.2000 aprobata si completata prin legea nr. 51 din 21.01.2003 , privind regimul juridic al contractelor la distanta.

Returnarea produselor cumparate de pe siteul www.colorcosmetics.ro se supune acestei legi numai daca au fost livrate clientilor prin posta. In cazul in care comenzile au fost livrate de catre agentii FRESH Tech SRL direct la sediul/domiciliul clientilor nu sunt considerate comert la distanta, deoarece produsele se pot vizualiza, verifica si accepta verbal de catre client si astfel se considera corespunzatoare cu nevoile acestuia.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur in contul clientului.

Pentru returnarea produsului/produselor iti trimitem noi curierul sa il/le ridice. Nu acceptam retururile prin Posta Romana.

Daca doriti sa comandati prin Posta Romana, nu raspundem de daunele produse de transportul si manipularea defectuoase. 

Urmatoarele produse nu pot fi returnate:

  • Produse ce au fost primite in urma cu mai mult de 10 zile lucratoare
  • Produse care au fost utilizate
  • Produse care nu au ambalajul original sau ambalajul este vatamat
  •  Produsele deteriorate sau incomplete
  • Produse cu sigiliul de garantie rupt
Termenul de 10 zile incepe sa curga de la data primirii de catre Client a produselor comandate.

 


Livrarea eronata

In cazul in care nu a fost trimis un articol din comanda ta sau v-a fost livrat un alt produs, va rugam sa ne semnalati acest lucru pentru a imbunati situatia la adresa de email vanzari@colorcosmetics.ro sau la numarul de telefon 0742692540. Toate costurile de transport ( in cazul in care exista ) vor fi suportate de catre www.COLORCosmetics.ro.

 

Va multumim pentru intelegere, iar daca nu v-am raspuns la vreo intrebare nu ezitati sa ne intrebati!